XRM
خدمات پیشرفته مدیریت ارتباط با مشتریان، توانایی ارتباطی را چندین برابر بهتر از گذشته خواهد کرد.
- مدیریت مارکتینگ
- مدیریت کارکنان
- مدیریت موبایل
- مدیریت پروژه
- مدیریت لجستیک
- تحلیل شخصی شده
- مدیریت مارکتینگ: از یک مجموعه دادههای ساختاریافته از تاریخچه مشتریان برای درک ترجیحات و الگوهای تصمیمگیری استفاده میکنیم. این امر امکان شخصیسازی تلاشهای مارکتینگ را برای همسو شدن با رفتارهای فردی مشتریان فراهم میکند و منجر به بهبود تجربه مشتری و افزایش تعامل میشود.
- مدیریت کارکنان: با ویژگیهایی مانند تقویم کاری، برنامهریزی جلسات و مدیریت هوشمندانه وظایف، که با توجه به سلسله مراتب سازمانی برای هر فرد دسترسی مشخصی دارد، ارتباط و همکاری را تقویت میکنیم. فعالیتهای معمول HR مانند تردد کارکنان، مرخصی و مدیریت ماموریتها کاملاً خودکار و ساده شدهاند.
- مدیریت موبایل: ارائه یک پلتفرم واحد برای نظارت و مدیریت دستگاههای موبایل. سطوح دسترسی قابل تنظیم، ردیابی موقعیت مکانی، مدیریت تماس و گزارشدهی سریع. این پلتفرم با مرکز تماس ادغام شده است و ارتباطات بین کارکنان، مشتریان و تامینکنندگان را پوشش میدهد.
- مدیریت پروژه: پروژهها و مراحل اجرای آنها را به طور جامع نظارت میکنیم. هم به مدیران و هم به کارمندان سیستمهای ردیابی آنلاین دقیق ارائه میدهیم و این موضوع به نظارت بر ارتباطات داخلی، گردش کار، گزارشهای کاری، بودجهبندی و مدیریت هزینهها کمک میکند.
- مدیریت لجستیک: بهینه سازی فرآیندهای لجستیک را از طریق تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی. همه فعالیتهای کارکنان را از ابتدا تا زمان تحویل نظارت میکند و دقت و صحت عملکرد آنها را ارزیابی میکنیم. ردیابی خودروها به صورت آنلاین به همراه مستندات موجود برای هر فرآیند تحویل را ارائه میدهیم.
- تحلیل شخصیشد: افراد در همه سطوح سلسله مراتب سازمانی به پنلهای شخصی دسترسی دارند تا اهداف، عملکرد، وظایف، ارتباطات سازمانی را در یک نگاه نظارت کنند و گزارشهای مفید را استخراج کنند.