کارگاه استراتژی‌های برنده مارکتینگ و فروش

کارگاه استراتژی‌های برنده مارکتینگ و فروش راه کارهای نوین برای توسعه فردی و کسب و کار شما

کارگاه استراتژی‌های برنده مارکتینگ و فروش، با سه رویکرد اصلی در حوزه نگرش(Mindset)، مهارت(Skillset) و ابزار(Toolset) برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان در این کارگاه عملیاتی که مباحث در آن با هدف ایجاد ساختار و تیم با برنامه برای برنده شدن در بازار مطرح می‌شود، با تدوین مارکتینگ پلن سازمان، در جهت رشد اهداف بیزنس‌شان حرکت می‌کنند.

  • عارضه یابی مارکتینگ و فروش مبتنی بر دیتا
  • شیوه اندازه گیری و تحلیل شاخص ها
  • استراتژی های تولید و سرنخ
  • آشنایی با استراتژی های قیمت گذاری
  • طراحی محصول برنده
  • طبقه بندی مشتریان بر مبنای مدل RFM
  • استراتژی های توسعه کانال فروش
  • استراتژی های ارتباطات مارکتینگ