کارگاه استراتژیهای برنده مارکتینگ و فروش
کارگاه استراتژیهای برنده مارکتینگ و فروش راه کارهای نوین برای توسعه فردی و کسب و کار شما
کارگاه استراتژیهای برنده مارکتینگ و فروش، با سه رویکرد اصلی در حوزه نگرش(Mindset)، مهارت(Skillset) و ابزار(Toolset) برگزار میشود. شرکتکنندگان در این کارگاه عملیاتی که مباحث در آن با هدف ایجاد ساختار و تیم با برنامه برای برنده شدن در بازار مطرح میشود، با تدوین مارکتینگ پلن سازمان، در جهت رشد اهداف بیزنسشان حرکت میکنند.
- عارضه یابی مارکتینگ و فروش مبتنی بر دیتا
- شیوه اندازه گیری و تحلیل شاخص ها
- استراتژی های تولید و سرنخ
- آشنایی با استراتژی های قیمت گذاری
- طراحی محصول برنده
- طبقه بندی مشتریان بر مبنای مدل RFM
- استراتژی های توسعه کانال فروش
- استراتژی های ارتباطات مارکتینگ