برنامهریزی استراتژیک مدیریت داده و تصمیم گیری مبتنی بر داده
خدمات برنامه ریزی استراتژیک مدیریت داده و تصمیم گیری مبتنی بر آن پروسهای مشمول تحقیق، بررسی و تحلیل دارد که با هدف گردآوری، سازماندهی، تحلیل و تفسیر دادهها انجام شده تا بتوان بر اساس آن، تصمیمات آگاهانه و استراتژیک اتخاذ کرد. این خدمات شامل موارد زیر است:
تحقیق و بررسی بازار
- جمعآوری اطلاعات حیاتی در مورد مخاطب هدف، بازار و رقبا.
آنانیز دیتا
- بررسی، پاکسازی، تبدیل و مدلسازی دادهها.
بررسی وضعیت فروش
- کنترل عملیات برندها و در نتیجه ایجاد دید شفاف از عملیات، فرایندها و فروش.