برنامه‌ریزی استراتژیک مدیریت داده و تصمیم گیری مبتنی بر داده

خدمات برنامه ریزی استراتژیک مدیریت داده و تصمیم گیری مبتنی بر آن پروسه‌ای مشمول تحقیق، بررسی و تحلیل دارد که با هدف گردآوری، سازماندهی، تحلیل و تفسیر داده‌ها انجام شده تا بتوان بر اساس آن، تصمیمات آگاهانه و استراتژیک اتخاذ کرد. این خدمات شامل موارد زیر است:

تحقیق و بررسی بازار

  • جمع‌آوری اطلاعات حیاتی در مورد مخاطب هدف، بازار و رقبا.

آنانیز دیتا

  • بررسی، پاکسازی، تبدیل و مدل‌سازی داده‌ها.

بررسی وضعیت فروش

  • کنترل عملیات برندها و در نتیجه ایجاد دید شفاف از عملیات، فرایندها و فروش.