ده گام تا استراتژی رشد GSR

بیزنس داکترز  با متدلوژی «10 گام تا استراتژی رشد» در کنار شما مسیر برنامه‌ریزی و اجرای استراتژی‌های رشد را در کسب‌و کارتان تدوین می‌کند. در این جلسات مدیران شیوه‌های تدوین اهداف استراتژی‌های رشد و روش‌های عملیاتی کردن آنها را به همراه مشاوران بیزنس داکتر استخراج نموده و در پایان به عنوان خروجی اکشن‌پلن مختص کسب و کار خودشان را تدوین می‌نمایند.

مسیر پروژه ده گام تا استراتژی رشد

▪ عارضه یابی کلیه فرآیند های سازمان(مالی، منابع انسانی، عملیات، مارکتینگ و فروش و …)
▪ تعیین اهداف استراتژیک و چرایی کسب و کار
▪ تطبیق ارزش های فردی و سازمانی با هدف کسب و کار
▪ تعیین وسعت محصولات و خدمات کسب و کار
▪ ارزیابی و تعیین اهداف کمی کسب و کاراز جنس درآمد و سودآوری و شیوه های رسیدن به آن
▪ تحلیل محیط تاثیر گذار بر روند کسب و کار
▪ ارزیابی بازارهای بالفعل و بالقوه کسب و کار به تفکیک محصولات و خدمات
▪ تحلیل GIVES مبتنی بر ارزیابی نقاط ضعف و قوت و مزایای رقابتی کسب و کار
▪ تعیین استراتژی های رشد کسب و کار بر اساس تحلیل های قبلی
▪ تدوین شاخص های کلیدی رشد و برنامه عملیاتی رشد کسب و کار مبتنی بر متدلوژی OKR
▪ زمان بندی و تعیین مسئولیت های سازمانی جهت اجرای موفق برنامه